Veelgestelde vragen

Om bezoekers van DrFertigo de best mogelijke service te bieden, hebben we de meest gestelde vragen voor jou op een rij gezet. Staat je vraag er niet bij? Neem contact met ons op via het contactformulier. Ons team zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Je kunt ook contact opnemen met DrFertigo.nl door te bellen naar +31 6-33135577

Verzending en levering

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Het is niet verplicht om een ​​account op DrFertigo aan te maken, maar handig is het wel. Als u een account aanmaakt worden uw log-in en bestelgegevens automatisch getoond wanneer u zich aanmeldt op onze website. Vooral als u producten vaker in onze webshop bestelt, bespaart dit u veel tijd. U hoeft uw gegevens niet zelf in te vullen, wij doen dat voor u. Uw gegegevens zijn beschermd en worden niet doorgegeven aan derden. Wet AVG – Privacy voor onze klanten voorop.

Naar welke landen wordt er verzonden?

Wij verzendennaaralle landen binnen:

  • Noord-Amerika
  • Europa
Is er de mogelijkheid tot Track-en-Trace

Ja, we bieden track & trace zodra uw bestelling is verzonden.Deze kunt u via uw opgegeven mail ontvangen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt verzonden op de dag dat uw betaling is ontvangen of uiterlijk de dag er na. Houd er rekening mee dat in het weekend en op feestdagen geen betalingen worden verwerkt.

Wat gebeurt er als ik het verkeerde adres op mijn bestelling heb gezet?

Als we een onjuist adres hebben gekregen, kunnen we dit alleen wijzigen als uw bestelling nog niet is verwerkt. Helaas kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor het opnieuw verzenden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

We bieden binnen heel Nederland gratis verzending aan.
Binnen Europa hanteren wij deels de standaard verzendtarieven van onze logistieke partners welke te zien zijn bij het plaatsen van je bestelling. Andere deel van de verzendkosten komen we je tegemoet zodat je altijd goede prijzen hebt in verhouding met je bestelling.

Garanderen jullie de ontvangst van mijn aankoop?

DrFertigo werkt samen met betrouwbare transportbedrijven/ bezorgbedrijven die ervoor zorgen dat je altijd je bestelling ontvangt. Duurt het te lang dan kijken we via track en trace met je mee en lossen we het op. Check goed je verzendadres!!

Wat zijn de levertijden?

Bestellingen kunnen worden vertraagd vanwege Covid-19, normaal gesproken worden bestellingen binnen 2 werkdagen verzonden vanaf het moment dat de betaling met succes is ontvangen. De verzendtijden zijn afhankelijk van de locatie. Bestellingen buiten Nederland (binnen Europa) moeten normaal binnen 5 werkdagen ontvangen worden. Neem alleen contact met ons op als je bestelling niet binnen 7 werkdagen is aangekomen.

Ontvangen we je betaling op zaterdag vóór 14:00 uur? Dan is de kans groot dat je je pakket op maandag ontvangt. Helaas kunnen we dit niet garanderen. Dit hangt af van de drukte bij PostNL op maandag. Omdat we dit vooraf niet kunnen inschatten, is DrFertigo niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen veroorzaakt door de vervoerder. Bovendien leveren de meeste vervoersbedrijven niet op zondag!

Wat moet ik doen als ik na 7 werkdagen mijn bestelling niet heb ontvangen?
Neem contact met ons op als je bestelling na 7 werkdagen nog niet is aangekomen. Vermeld hier je ordernummer en verzendadres zodat we kunnen controleren of je bestelling naar het juiste adres is verzonden. Na ontvangst van jouw bericht met de gevraagde informatie nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wat als mijn bestelling tijdens verzending beschadigd is?

We doen ons best om je bestelling zo goed mogelijk in te pakken. Helaas kunnen we niet controleren hoe jouw pakket wordt afgehandeld. Als jouw producten beschadigd zijn, stuur ons dan een foto van het beschadigde pakket en wij sturen je vervangingen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, is dit alleen mogelijk als we de bestelling nog niet hebben verwerkt. Als je bestelling niet is verwerkt en je wilt deze wijzigen, moeten we deze eerst annuleren. Je kunt dan een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste wijzigingen.

Betalen

Kan ik hier veilig winkelen?

Jouw veiligheid en pricacy is van het grootste belang voor DrFertigo. Daarom hebben we beveiligde servers en werken we dagelijks aan optimale beveiliging van onze website en webshop.

Daarnaast is onze webshop gecodeerd via een SSL-certificaat. Dit betekent dat informatie mbt adresgegevens en bestelling wordt beschermd tegen de buitenwereld. Betalingen worden gedaan in de beveiligde omgeving van je eigen bank naar keuze.

Betalingen

Als klant van DrFertigo bepaal je zelf hoe je jouw bestelling betaalt. We bieden verschillende betaalmethoden aan. In onze webshop kun je betalen via iDeal, overboeking en Bancontact. We bieden ook verschillende internationale betaalmethoden.

Hoe lang duurt het voordat DrFertigo mijn internationale bankoverschrijving ontvangt?

Overboekingen worden tegenwoordig gemiddeld binnen twee werkdagen ontvangen, maar het kan ook tot vijf werkdagen duren. Houd er rekening mee dat als je het bestelnummer niet hebt toegevoegd, het langer kan duren om verbinding te maken en de overdracht goed te keuren met een bestelling. We controleren dit elke dag nadat de betaling is ontvangen. We zullen je bestelling bijwerken en je ontvangt een statusupdate per e-mail.

Retouren en restituties

Kan ik mijn producten retourneren met restitutie?
Vanwege kwaliteitscontrole kunnen we geretourneerde producten niet accepteren voor een terugbetaling.